KLOCKREN!

Asså ni måste bara få veta en sak.. Idag typ rasten innan sista lektionen så står ett gäng fina vänner och snackar. Liksom i en klump.. Sen så kommer ett barn och knackar på min arm och säger ''Hej'' Jag tror såklart att det är en unge som bara ska jävlas med en.. Så jag drar upp armarna över henne och skrämmer henne. Värsta björn ropet. Och jag DÖR av garv när jag såg att det var min lilla söta tjej som jag tränar. Då blev allting så jävla fel..! HAHAHA! sen kommer inte hon på träningen idag. Har nog slutat för gott. hahaha, asså jag dör!


Kommentarer
Postat av: lillsnorre!

HAHHAHAHAHH!!!!!

2010-10-05 @ 06:20:02
Postat av: Vendela

HAHAHHAHAH!!! Det var så jävla kul!!

2010-10-05 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0