Keep out

ehh.. Heiii blüggen! Jag vet att uppdateringen inte har varit bäst på sista tiden. Men det är mycket i skolan och idag har jag haft fullt upp. Direkt efter skolan drog jag ner till centrum för klippning. Kan säga att det behövdes.. Nu är det ganska kort, men bättre de än slitet och fult. Får tänka så. Sen direkt när jag kom hem så var det barnträning. Det gick snabbt och bra!

Sedan blev det hem och plugga engelska.. Prov på torsdag.. Sen har vi musik prov nästa onsdag. Om man ska få in dom där jevla noterna i skallen så får man nog sätta fart med det snart... Suck. Kyss min rumpa skolan! För övrigt mår jag bra! På lördag är det tävling i Hedermora, Vasacupen! Taggad som f-a-n. 

Till sist så får ni tacka för ett inlägg per dagen denna underbara skolvecka! Men om jag har tid och ork så kommer det flera! Hoppas ni mår bra! Pussssss


det lockar otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0