Jobbet

Ahmen tjena!! Nu har man äntligen fått life space av mami. Hon sitter nu på ett möte med ''enirobruttan'' som vi kallar henne! Idag har jag gjort samma saker som igår, papper,papper,papper och papper. Det tar aldrig slut!? Herregud. Men efter två dagars skuggning (vill egentligen inte kalla det skuggning.. har ju förfan gjort hennes arbete.....) så har jag bestämt mig. Jag ska bli en kontorskärring. Efter allt jag gjort så har jag min fina framtid klar för mig. Och det låter skönt va?

Man kommer hit, tar choklad och några mackor. Jobbar i en timme sen blir det fika vid tio. Vid elva blir det fika, tolv är det lunch. Osv.. Låter det inte härligt? Dock så kommer man rulla hem men det är en annan femma. Nu ska jag kuta i korridoren, hörs sen! BBBBBRRRRRRRRRRMMMMMMM (ett mysko ljud)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du love nyberg? va tycker du om honom? eran relation till varandra?

2010-10-19 @ 16:29:04
Postat av: anonym

hej du anonym. Varför svara till en det med inget namn? Han är min vän, inget annat.

2010-10-19 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0