jag har inget liv

Du heter: Vendela
Smeknamn: Waini
Beroende av: cola
Vad tror folk om dig: dryg chey? haha ingen aning
Stämmer de: AAAA, eller va nej jag vet inte
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och klädstil
Hur imponerar man på dig: le mig i ögonen, då lovar jag att jag står på knäna
Brukar du skratta för dig själv: händer väl då och då
Vad står det i ditt senaste inkomna sms: Jaa det tycker jag! :D
Har du haft sex idag: aaa, morgonsex, lunchsex och middagsex. Ganska slut
Hur svarar du i mobilen: Hallåååå?!
Vem ringde dig senast: Mami
Vad sa den du senast pratade med: ''Gick du hem idag??''
Antal sömn timmar inatt: inte många assow
Sov du ensam inatt: mmm
Hur känner du dig nu: jävligt less på min förkylning....
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt och grönt
Vad saknar du: väldigt mycket
Hade du en bra kväll igår: yes, träningen var bäst
Favorit dryck på morgonen: det vill ni allt veta va?
Är du blyg: är jag?
Sysslar du med någon idrott: gympa rumpa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut
Vad skulle du göra om du var en kille för en dag: stå och kissa
Är du nöjd med ditt liv: EH JA
Vad gör du imorgon: pluggar och tränar
När grät du senast: för en vecka sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: KLÄDER
Vill du gifta dig: ja, med Pierce Brosnan<3<3<3
Har du någon gång gråtit dig till sömns: här väl la hänt
Biter du på naglarna: neje, vidrigt


Nu vet ni alldelles för mycket! hiihi, jag har inget liv. Men vadå? Ni får veta saker om mig, och det är bra? Eller?





Kommentarer
Postat av: shennon

HAHAHAHAHAH LOLLLADE GRYM NÄT JAG LÄSTE! :D <3<3<3

2010-10-14 @ 16:25:45
URL: http://annashan.devote.se
Postat av: WENDELa HAHAHA

HAHAHA SHENNON!!! HAHAHA FÖRSTÅR DE :D <3<3<3

2010-10-14 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0