Jag är en soldtat för dig

Så nu har jag checkat lite på engelska glosorna.. Verb och skit! Prov på torsdag.. Vill inte! Dagen idag har varit helt okej! Klockan tre hade vi möte. Och jag kände redan innan att jag var hungrig och hade ont i huvudet, bara allmänt trött också. Så vi satt på möte i en timme och när det ungefär var 10 min kvar så känner jag hur jag börjar kallsvettas och blir yr. Kroppen börjar skaka, jag sitter och rör på mig. Håller på att peta mig i ansiktet hela tiden. Bara för att kunna röra lite på mig. Det brukar bli sådär när man sitter still för länge.. Men det slutade liksom inte. Kände att vilkens sekund som helst skulle det svartna framför ögonen. Var sååå nära på att svimma så det inte finns. Ni som var där kanske inte tänkte på de, men jag kan hålla masken bra när det gäller sådant. Hatar när folk ska kommentera.. '' Mår du bra?'' Det blir liksom bara värre, sen stressar man upp sig mer då. När mötet då var slut så ställde jag mig upp och allting var upp och ner typ, men det gick över så snabbt som det kom.. Usch. och fy..

Har varit skakis och lite yr sen jag kom hem, så jag skippar träningen och pluggar istället. Och känner mig jätte dum att jag gör det eftersom vi har tävling på lördag. Men idag kändes det som om jag inte skulle kunna träna. Hade en enorm huvudvärk också. Så är hemma och gör något vettigt istället.


''jag blir aldrig 25, fyfan vad skönt!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0