jag är coool

Åh, dagarna bara försvinner, allt går så snabbt! Allt rullar på. Så jävla skönt!! Idag slutade vi två och det var super skönt. Känns också som att det är fredag.... Vilket stör mig att det inte är. Det ända som suger med onsdag är att vi har 100 min musik...... Vill bajsa på de! After daaaaaa schoool drog jag och Anna ner till cengan för hon skulle köpa halstabletter. Jag skulle inte köpa något men sluta med att jag fick med mig den vidrigaste pastan på evigheter. Inte värt pengarna alls. Vi mötte en skön tant som snackade lite med oss, bara kom fram sådär. Hon nämnde något om att vi inte fick vara på ica och blablabla.

Visst leker livet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0