High way

JÄVLAR vad kallt det är ute!! Hur ska man göra om man fryser FAST man har en FET halsduk, en jacka som går över röven och stickade vantar. Hur kan man lyckas frysa då!? Eh imorgon blir det underställ och skidkläder. Neaj, inte riktigt så va? Och idag missade vi såklart bussen... Vi har idrott som sista lektion på torsdagar, såklart missar vi bussen ner till ishallen. Så vi körde power walk ner till centrum, kan säga att det var både kallt och varmt. Men sen köttade man på isen. Kan inte riktigt påstå att jag är en bambi på hal is. Har faktist lite kundskap, eller? haha!

Hur har eran dag varit? Juste vi hade engelska prov idag. Jag hann inte göra klart mitt så får fortsätta imorgon. Både en fet tumme ner och upp. Det hade varit skönt att ha det klart, men på andra sidan så kan jag få plugga lite extra! FAN jag glömde engelskan. Där rök den idén................


någon gång när det var påååsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0