HELVETE VAD ONT!

Hemma från träningen nu... Det gick asbra tills vi började köra trampet! Jag var super trött och körde dåligt, menn sen ville jag köra dubbelvolt ner i grop. Först så gick det bra! Kom runt rätt så bra. Sen andra så kändes det som om jag var runt i två, men Lena ska säga ''hepp'' när jag ska öppna upp kroppen. Men det blev helt fel och landade rätt på huvudet.. Fy saatan vad ont jag har nu! Kan knappt röra mig. Från halva ryggen upp i nacken gör svinont. Kan inte lägga mig ner eller sätta mig upp utan hjälp. Varför just jag? Åh. Kommer vara stel i ett par dagar nu och det orkar jag inte. FAN VAD LACK JAG BLIR!!!!!!!


satan vad röd jag är, svider som in i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0