Friend like you

Åh helgen är planerad! Äntligen!! Imorgon träffar jag Emilie, vi vill dra på fest.. Men vet inte vart! (låter jävligt fel när jag säger att jag ska på fest, eftersom jag inte dricker. lol) Sen sover ungen hos mig! På lördag drar jag, Ida och Matilda till staden och käkar middag! Som det ser ut nu så käkar vi i gamla stan. SÅ mysigt! Och på söndag blir det som vanligt. Hemma häng!? Så man behöver liksom inte planera söndag. För det blir inget utav dom. Man bara chillar och laddar inför en ny spännande vecka! hih! Hur ser eran helg ut? :)


Vi får passa oss i stan, alla killar kommer springa efter oss.
Men det är vi vana vid, visst?
hihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0