Freaky like me

Nu lite om kvällen igår! Gårdagen var helt grym!! Vi hade så jävla roligt! Vi åt mat, snacka massa tjejsnack, skratta, dansa loss, dunkade musik så öronen reagera.. Bra start på lovet vill jag bara säga! Fellan checkade in vid tio - halv elva? Massa dans då med! Alla åkte hem vid ett. Jävlar vad trött man va då, helt slut! Men ställde mig i duschen iaf. Riktigt skönt faktist!

Idag fyller mamma år som ni kanske märkt! 42 år den gamlingen. Nejdå! Ikväll vid sex kommer tjocka släkten hit! Det ska bli mysigt! Vet inte om jag drar ut efter...? Jag vet inte hur länge dessa människor stannar.. Jaja, det tar vi dååååå! Nu ska jag platta håret, sen städa. KUL VA? :D










Kärlek!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0