Fearless

Gud bloggen har verkligen fått lida idag. Inte bra uppdatering alls. Men jag har haft fullt upp. Emilie har verkligen kastat ut mina kläder ur garderoben så jag har fått fixa tillbaka kläderna. Och det tog ett tag! Sen har jag duschat... Plattat håret i en timme typ.. Sen städat i mitt rum! Jag har inte änns klätt på mig.. Haha! Skönt med chilllll! Men ikväll blir det inte chill, vi drar ju till Lucky house och käkar middag där. Sen trallar vi hem till Bella och har det mysigt där! Sen åker jag och Anna hem hit och sover! Lördagen kommer bli bäst! Och imorgon! hihihi! Jag vet inte när vi hörs.. Ni får stå ut. Måste fixa lite saker sen har jag inte lust att sitta framför datorn. Har ingen aning om varför! Men vi hörs! Puss på er!


knäppisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0