everything falls apart

yeeeeeees, äntligen inne på bloggen.. Har varit lite knepigt att logga in idag. Det bara gick inte. Och det var sjukt drygt! Nu har jag iaf duschat. Och det var underbart! Dagen idag har varit bra. Efter skolan så drog jag, pappa, Linus och Jessica till Kista och tittade på bio, det blev toy story 3. Och den var aaaaaaaaaas bra! Ni måste se den! hihi, super! Kom hem vid åtta ungefär. Så är lite trött. Juste fan, jag har haft ont i huvudet i ett par timmar nu, men har inte orkat tagit tablett.. Hur kommer det sig? hmmm.. Nu ska jag gå och leta fram en tablett och sedan sätta mig vid teven och bara ta det lungt. Vi har inte prov imorgon, blev flyttat till nästa torsdag. chill! Puss



red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0