Dreams come true

Tjena bloggen som är seg senaste tiden. Jag har haft fullt upp denna dag. Efter skolan så drog vi gummor ner till cengan(centrum) för att köpa busskort. Eller jag då! Men dom andra följde med. Anna kikade runt i butiker efter en klänning men hittade inte. Shhhyyyynnnddd. Sen kom jag hem vid kvart i fem, pluggade tills halv sex. Barnträningen började kvart i siiiix. Hemma halv åtta. Planerade till lucia och massa annat! Sen har jag ätit middag. Nu chillar jag lite sådär gaaaaaallllhhheheet.

Vill ni veta en sak? Jag har blivit en jävla köttare på MATTEMATIK. Jag JOBBAR på lektionerna, idag var det så att jag till och med gjorde klart alla uppgifter på lektionen. Smack klart ba. När jag kom hem gjorde jag nästan klart det vi ska göra NÄSTA lektion! Hur underbart!?!? Slå de ni.


Ser skönt ut, synd att det inte blir värme denna vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0