Days when you just love life

Tjena, alltså den här dagen har verkligen varit så jävla bra! Allting har gått skitbra! Och för att skryta så har jag faktist JOBBAT på matte lektionen. Och kan säga att det var riktigt länge sedan! Sen så har dagen rullat på som den ska. Jag har varit på bra humör skrattat sönder min hals. Den roligaste bussresan var helt klart idag. Jag och underbara Cornelia bestämde oss för att ta hagviksbussen fast vi båda bor i Skörby. Bara en kul grej liksom. Sen på bussen så bestämde vi oss för att köpa vitlöksbröd. Det var skitgott. När vi var klara så satte vi oss på bussen för att dra oss hemåt. Och jag kan lova att det var den bästa bussresan på jävligt länge!! Vi garvade hela tiden! Sen var det en jävel som frågade vart dagiset låg i Skörby. Så då svarade Cornelia. Han ba  ''Fråga jag dig eller? Hon svara ''Förlåt för att jag svarade då... Sen lägger han till att vi garvar som fjortisar.'' Alltså då ville jag bara smocka till honom. Den jäveln. Vi som garvar jävligt högt är ju ändå inte fjortisar?! Dom garvar ju så man inte hör dom. Alltså fejk. Knappast fjortisar. Fan vad lack jag blev!!!!!!

Men det har verkligen varit en underbar dag. Plus i kanten också för att det är fredag imorgon! Love life!


träning idag. Wihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0