BRAK FEKKE

Tjena blogen! Uppdatering hos Mattis! Först ska jag berätta lite om dagen! Depp som tusan på morgonen.. Matte läxförhöret gick åt skogen........ Jag kan, men tydligen inte.. Men sen så röck jag upp mig för det är fredag och HÖSTLOV! Kan ni tänka er vad skönt!?!? EN HEL VECKA! SÅ NICE! Men iaf sen när vi hade slutat så tog jag och Matilda bussen till cengan för att jag skulle byta en bh. Sen drog vi hem till hennes pappa och packade sen dirren tillbaka till cengan där vi mötte fina Ida.

Vi trallade direkt in på ica och köpte det vi skulle ha till middagen. Det blir lövbiff och pommes! Underbart! Vi håller på för fullt! Sen blir det BRAK FEKKE! fast...

NU BLIR DET MAT PUSS HÖRS SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0