VAD GÖR VI? NU KÖR VI!

Tjoooooo bloggen!´Mattan här,soft va? Som ni längtat! Dagen har varit soft som satan, jag vaknade as senttttt, typ 12, ändå skönt. Dagen fortsatte med en tallrik fil och flingor i sängen, som jag iof bara åt upp till hälften för resten tappa jag på golvet. Fast var rätt nice det med. Sen duschade jag i kokhett vatten, lätt tusen grader. Därefter for jag och CG till Vendela, bruden som äger bloggen. Hos denna brud väntade mat, som jag längtat! Hihih, filen mättade inte precis.. Maten var made by Cornelia och Vendiiis, gott med tacos, muuummmmaa! (Ida åt fett mycket)
Därefter åktevioch titta på vendelas gymnastikträning, gud vad hon flög runt. ÖNsskar jag vore hon i det läget, bara fladdra med fläsket i luften,vore rätt  nice..
Vi gick och hyrde film och köpte mega mycket godis med mitt kort, för att jag är rik. Filmen var någon romatikskit som jag sett 2 gånger innan. Kommer väl gråta som satan den här gången med.

Nu ska jag gästblogga i Idas blogg också, endast för att jag vet att hennes trogna läsare längtat efter mig där med!

Nu tackar jag för mig för denna gång, många härliga slemmiga kyssar från mig, Mattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0