Tonight is the night!

Tjennnaa! FREDAG, HELG! Veckorna går så otroligt snabbt nu för tiden.. Sant Corresnorre! ''våra liv bara passerar...'' HAHA! Så rätt egentligen! Dagen idag har varit sjukt skön, dock så kommer våran matte och no lärare vara sjukskriven tills nyår!!? Hallå, vad händer med våra betyg då? Vikarier kan ju inte ett skit. Vi får se hur det blir med den saken. Förmodligen så kommer vi få en annan lärare, men man undrar ju..

Efter skolan så tog jag hagviksbussen för att jag inte har något liv. Amanda och Linn tog också den så vi gick ner till centrum för att ta en fika! Riktigt mysigt! När vi var klara tog vi tre bussen som åkte ner till futurum, då hoppade Cornelia på. Helt perfekt! Vi skulle ju träffas så. Först gick vi till henne för att hon skulle lämna sin väska, då passade jag på att pissa..... Herreeeguuuud vad det var helt underbart! Alltså känns inte så trevligt att dela med mig av den informationen här.. Men det är helt klart värt!!!

Sen så trallade vi hit, jag har varit osocial som satt vid datorn... Men kan säga att hon var inte heller så social.. Hon satt och spela spel på min mobil. Så lika! Hon har precis gått nu. Hon ska shoppa och se på bio den skitungen!
Ikväll ska jag träffa Jesper! Kommer bli trevligt! Vad ska ni göra? Planer? Eller tar ni kvällen som den kommer? - Känner att det blev ett jävla långt inlägg, men jaja! Hörs om någon timme! Pussiss


snigggiiissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0