Taggar inför final

Tjaaaaaaaaaaaaa ni vill verkligen veta vad som har hänt!! Vi körde verkligen skitbra på tumbling och fristående! Men på trampetten gick det inte så bra.. Vi blev skitbesvikna och sura. För det är alltid någon som tabbar sig på sådanna viktiga tävlingar.. Nu menar inte jag att dom som tabbar sig är dåliga, det kommer alltid vara små missar. Okej nu vet jag inte riktigt hur jag formulerade mig.. Men skitsamma! Alla blev verkligen skitbesvikna.. Men sen så händer det ett mirakel. VI KOM TILL FINAL!!!!!??? HUR FAN GICK DET TILL?! Ingen aning.. Men vi är iaf till final och alla är på topp! Vid åtta ska vi äta tacos i en stor arena! Niiiice, vi hörs sen! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0