svart och rött

Träningen med barnen blev riktigt lyckad! Dom hade roligt, vi hade roligt och det är de som räknas med allt. Man gör inte något sådant för att, utan för att det är kul! Jag hade iaf på mig mina kläder jag hade idag, helt svart. Lånade Linus mantel och smink från Emelie! Hade sår i pannan och näsblod. Najs va? hihi! Cornelia hade sin grupp innan oss så vi hade samma bana! Massa ljus över allt och belysning. Vi delade upp dom i två grupper så inte alla galna barn är samtidigt. Lite rörigt då! Jag låg och lurade i en tunnel.. Låtsades vara död. Men dom kom på mig, vissa blev nog lite rädda. Men dom vågade nog inte erkänna de!

Sen jag kom hem har jag ätit middag, fikat med familjen plus Corresnorre. Hängt lite med henne i mitt rum. Försökt mig på med matte. Har nästan gjort klart alla uppgifter igen. Samma dag. Stolt som en rumpa!hihihihihi lycklig är jag ocskå!!

kul att jag inte vet hur man laddar upp bilder på min mobil.... tard jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0