Som barn

Tjena bloggen! Väldigt dålig uppdatering här men jag har haft fullt upp med mina brudar. När vi kom hem igår så kom Emilie förbi också! Vi visste absolut inte vad vi skulle göra. Så vi började med att gå ut och knacka dörr och fråga konstiga saker.. Det var bara jag som var modig och gjorde det själv. ha-ha! Efter de så gick vi till den läskiga tanten i skörby. Jag skojar verkligen inte när jag skriver att hon är läskig, helt sjukt äcklig är hon.... Men iaf vi tjuvkikade lite på henne. Och det var grymt läskigt.. Sen gick vi hem igen och tog på oss varmare kläder. Termobrallor och allt! Sen ni, då blev det krig med denna tant. Vi busade lite rejält..... Men det var skitkul! Höll på att dö av garv när vi rullade från berget!! Jag har seriöst lust att gå ut ikväll och forstätta. Men kom på att det är söndag.... Helgen går så jävla snabbt!

Nu så har vi vaknat och ätit god frukost. Nu ska Emilie dra, den andra har jag ingen aning om när hon ska ta sitt pack och dra! heheheh, vi hörs senare. Ska plugga lite nu! Plus att alla bilder från igår kommer upp senare. Nämligen så att soffan har dom bilderna. Nej, nu jävlar ska jag sluta skriva. PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0