Sjukling här

Tjena! Hemma från skolan nu! Fy helvete vad kallt det är ute..... Det har varit skitkallt i skolan också... Irriterande. Har varit seg som en tant och trött som en gubbe. Jag känner mig inte alls pigg. Verkligen inte.. Har ont i hela kroppen från topp till tå. Öronen protosterar! Hur bär jag mig åt? Bajs, jag vill inte vara sjuk imorgon. Hatar att vara sjuk på fredagar. Allt blir pissigt.

Men iaf, idag började vi skolan klockan elva. Vilket var väldigt drygt för jag kom vid nio.. Egentligen skulle vi börja halv tio, men vi hade inte en lärare på våran andra lektion. Så vi började elva. Vi gick runt och trallade lite. Åt macka i kafét.. Fördröjde tiden. Eller försökte. Sen slutade vi tre. Nu dör jag nästan. Jag vill sova. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0