Road to nowhere

Tjena igen! Riktigt dålig uppdatering men jag ska säga er att inlägget jag gjorde sist tog säkert en halvtimme att skriva. Jag kunder verkligen inte sammanfatta allt lite kort. Om jag skulle detaljera så skulle det bli en hel bok. Men jag köttade igenom helgen i text rätt bra tycker jag! Hur har eran helg varit?

Efter jag hade gjort det långa inlägget så åt jag middag och sen direkt till barnträning. Vi håller på att tränar inför lucia uppvisningen som är nästa måndag om jag har rätt? Det gick rätt så bra! Direkt hem sen och jobba matte blev de.. Nu är jag klar med de och har en himla huvudvärk... Welllll, nu ska jag tvätta bort sminket! Sen ska jag sova tidigt idag. Behöver sömn. Vi hörs imorgon när bloggen är back on track igen. Pussar


taggade brudarrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0