Plugghäst

Hola amigos! Hemma från en underbar dag! (skrev jag nyss det där?!) Ja gjorde faktist de.. Dagen har varit grym på alla sätt och vis! Alla glada människor, underbart!! Idag fick vi ett no-läxförhör som vi inte visste om. Och vill ni veta? JAG TROR FAN DET GICK BRA! Efter skolan så drog jag hem till Cornelia och käka mellis, sen ba drar jag! haha, jag varnade henne att jag bara skulle äta. Och INTE för att ta eran mat. Utan för att ha det lite trevligt! haha... Men nu är jag hemma och ska plugga MATTE! Jag har blivit värsta köttaren! CRED TILL MIG. KÄNNER ATT JAG SKRIVER VÄLDIGT MYCKET MED STORA BOKSTÄVER! OPSI!

En sak till. Imorse åkte jag till skolan med Corresnorre! Mycket trevvvligt! Nu blir det plugg, sen träning! Hörsssssssssss sseeennnaareee


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en fråga.. åker du buss till och från skolan?

2010-11-11 @ 16:38:59
Postat av: anonym nr2

nope, bara hem! VADÅRÅRÅRÅR?

2010-11-11 @ 21:33:00
Postat av: Anonym

såg dig på bussen igår tycktejag ;) vid fyra tiden, mot enköping men du klev av myckke tidigare?

2010-11-12 @ 16:12:24
Postat av: Anonym nr 2

Okej, hm.. Kommer inte ihåg! Får jag fråga en sak? Vad heter du? Tjej kille? lite svårt att veta faktist..

2010-11-12 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0