Packarn

Haha, packar för fullt här! Tror nästan att jag är klar.. Ska lägga kläderna på golvet i ett hörn. Sen får jag hämta väskan i garaget imorgon. Jag som trodde det skulle ta år att packa allt som vi ska ha med oss. Men nope, fast ifs så har jag bara packat kläderna än så länge.. Sen är det mat, hårspray osv.... Men det tar jag imorgon! Pluggade ju matte tidigare med pappa. Vill inte säga att det gick bra, men har fått in det lite i huvudet iaf fast det kanske bara är för stunden? haha. Men man får nog bara nöta hela tiden så ska det nog sitta. Juste, jag måste ta med mig alla mina hemkundskaps papper dit, har prov på måndag... Drygt!

Nu ska jag ta tag i allt som ligger i en hög på min säng... Hörs senare! Pussar


oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0