Over my head

Godmorgon alla pigga! Jag är verkligen dö trött. Helt slut i käften är jag. Ont har jag också. Hade min skinnjacka igår kanske därför plus att vi vandrade hela dagen och jag frös.. Nackdelen kommer nästa dag. Och den dagen är nu. Jag är helt slut. Orkar inte röra mig, huvudet värker, mår lite halvt illa, lite ont i halsen, hes är jag för den delen också! Kul va? Nej inte så speciellt. Ska bara vara hemma idag. Ta det lungt, duscha och bara chilla.. Ikväll får vi besök av en som heter Sara. Vi träffade henne på Cypern sist vi var utomlands! Hon är reseledare typ, eller för alla barn. Linus tyckte direkt att hon var så snäll. Varje gång ''miniland'' stängdes på dagen så stannade alltid Linus kvar och hjälpte henne att städa upp allt igen! Så vi har blivit bekanta. Hon kommer till stocholm idag, så då bjuder vi henne på middag!















Detta ställe träffade vi henne på! Helt fucking underbart att vi åker om tre månader!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0