När du andas

Ahmen tjena! Hur står det till? Här hos mig är allting prima, är fett lycklig asså. hhih! Barnträningen idag gick skitbra! Vi körde bara lekar, det var jätte länge sedan vi gjorde de. Så denna träning passade vi på att göra de. Vi körde pompiripossa(?), havet stormar och gud.... vad heter de?! Någon himla stor grej som man tar upp i luften... fan... Aja, ni kanske vet vad jag menar? När jag kom hem idag så pluggade jag hemkundskap. Snart alla frågor klara! Sköööönt! Sen skulle egentligen Corny komma men hon mådde inte så bra. Men jag drog dit ist och hämtade en tröja jag ska låna. Sen stannade jag där ett tag. Planerade lite till om nyår. Fyfan vad taggad jag är!!! Dra mig framlänges pleeeease.

Dagen får ett hjärta. Puss på er, nu ska jag sova! Hare najs


två snigga bilder när jag pluggade idag, hehehehehe sweeeeet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0