Lördag - snö

Godmorgon bloggen! Har ni sovit gott? Det har jag, lite trångt bara med det funkade. Jag och Cornelia sov i min lilla säng.. Ganska varmt och skönt! Vi vaknade vid nio, eller hon hade ställt klockan för hon har träning denna tid. Så när hon hade gått hem fick hon reda på att det inte var någon träning. Snacka om ovärt att gå upp?! Jaja, nu är man iaf på ben för en ny dag. Ska träffa Sofia idag! Det var skitlänge sedan. Så det ska bli jätte mysigt!

Vad ska vi göra? Jag har precis skickat iväg ett sms till henne. Vet inte om hon har svarat eftersom mobilen ligger på mitt rum och jag ligger i soffan. So what to do? Gissar på att jag får förflytta mitt feta arsle till min säng ist. Hur ser eran lördag ut? Ska ni träffa vänner? Ha kul? Festa? Eller kanske bara ligga hemma?


Skönt att det snart bara är två månader kvar tills jag kommer till ett varmt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0