Jo det är såhär att..

Måste bara berätta det som hände igår... Jag skulle köpa en mascara, och eftersom vi skulle ha spa-kväll så har jag ju så mycket i händerna. Så jag la min mascara i fickan... Sen när vi hade gått därifrån så skulle jag ta upp min mobil och då var det något där som var stort.. Tänkte '' jävlar vilken stor lypsyl jag har... Men hmmmm? Nej det kan  inte vara de! Så tar jag upp den. Tror ni inte att det var mascaran då eller?!? Alltså jag fick värsta paniken. Jag kunde ju inte gå därifrån utan att betala den.. Så jag var jätte rädd att gå igenom tillbaka i kassan att det typ skulle börja pipa. Var så jävla rädd.. Men det pep inte och jag kunde gå in och betala den. Herregud vad vi dog av garv sen. hahahah, fan vad typiskt!


här är tjuven....


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHAAHAH!!!

2010-11-14 @ 10:39:26
Postat av: Vendela

HAAHHA, SÅ JÄVLA KUL!!

2010-11-14 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0