Jag verkligen skojade

Jag övertalade mamma att jag verkligen inte vill gå på dopet. Eller övertalade och övertalade. Mamma är väldigt förkyld så kan knappt prata.. Så varför gå? JAG ÄR FRIIIIIIII!!!! Vid tolv halv ett så drar jag och Vicky ner till centrum för att titta på alla som ska dansa, och sen ska hon dansa! Shannon och Bella ska också dansa, så dom ska jag också se på! Min lördag är verkligen räddad! Skööööööööööööööönt!

Nu ska jag strax fixa mig lite, ska luncha med vicky också! Myyysss! På kvällen ska maggan också hänga med oss! Mysigt! Idag blir det inte bra uppdatering, detta får duga! Kaaasnke kommer ett innan jag drar! Om inte, ha en riktigt bra lördag!!


happy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0