I can't be somebody else

Tjenamittbena! Nu har jag pluggat på glosorna och gjort alla övningar tills imorgon! Känns skönt! Men fortfarande i sista sekund.. Typiskt mig.. Måste sluta med de fakist.. Det måste ju vara mycket skönare att få det gjort typ daaaaaagar innan? Eller? hehe, nu ska jag duuuuuschhaaa! Men först det som jag lovat!

Igår var jag med Emilie som ni redan vet! Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra.. Så vi tog bussen ner till centrum för att göra ingenting från början, men när vi var påväg att gå förbi godishjärtat så stannade vi till och bestämde oss för att hyra film och ttjjiilla lite hemma ist. Det blev en gråt film och en kärleksfilm. Gråtfilmen heter Allt för min syser. Jag är verkligen ond. På riktigt ond. Jag grät inte NÅGONSTANS på den filmen!? Är jag störd eller?! Jag grät till the last song som verkligen inte är lika sorglig som allt för min syster. Alltså jag känner mig dum. Men jag vet varför jag inte grät, klockan var mycket jag var lite övertrött. Då kan man inte gråta. Ni vet själva! Men ändå så får jag skuldkänslor för en film. Nej usch! Den var iaf bra! Den andra heter Dumpa honom. Den såg jag bara halva av. Men det är skön! Tror jag har sätt den innan. hihi bara tror.

Sen slumra jag till där mitt i filmen och vaknade att jag var tvungen att stänga av filmen, emilie vet inte hur hon ska göra! haha. Somnade med smink dock vaknade och såg ut som ett emo. hihi! Det var de, nu väntar bussen höll jag på att säga men mena duschen! Hare gött mina vänner! Pusssssiiiss


av denna bild får jag lite ont i magen faktist. Synd om flickan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0