Hold your glasses up, people everywhere

På söndag blir det tävling i Västerås! Trodde jag hade nämnt de, men icke sa nicke. Tävlingen heter Westra Aros Cupen. Är faktist lite nervös redan nu.. Var väldigt nervös över varven igår på träningen. Men så är det alltid, lite småpirrigt sådär innan tävlning. Men igår tycker jag att det var extremt! Skakade nästan innan varje varv. Vad har hänt? Jag kan ju!! Har kunnat hur länge som helst och kommer alltid kunna. Jag bara vet de, vad fan håller jag på med? Tagga för fan! Mes jag är. Skitsamma, oavsett hur nervös jag var igår så kommer det gå SKITBRA på söndag! TAGGA SOM FAN BRUTTOR, redan nu så kommer det bli skitbra! hihi



very nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0