Hey baby

Tjaa bloggen! Hemma från skolan, dagen har varit super. Bara på bra humör! Skitskönt! Nu har jag hemkundskap, skönt att vi inte har trääääässlöööööjd längre! I'm in heaven!! Wohoooo! Jag jobbar tillsammans med Alexander och idag så var Sarah med också. Egentligen ska hon inte vara med, men Johanna var sjuk så då fick hon vara med oss. Skitkul vi hade! Det blev bröd och te på menyn. Gott! Efter det slutade vi, och jävlar vilken snöstorm det va!! Herregud, höll på att dö. Men som tur så gjorde jag inte de. Nu ska jag plugga, och senare ikväll blir det träning! Längtar som tusan, tävling i helgen! Så jävla taggad!!!!


Livet leker som satan, om man inte tänker på läxor, prov osv. Men matha F, lev livet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0