Girls night

Tjena bloggen! Jag är helt slut, har städat hela huset. Inte för att vi har bombat hela huset, men det behövdes. Så vad gör man? Jo tar tag i saken och bara gör de. Jag lånar Jangtorps högtalare så sitter och dunkar finfina låtar. Ska alldelles strax hoppa i duschaaaa!

Gårkvällen var helt underbar! Tjejerna kom till mig vid kvart i fem vi åt direkt. Tacos blev de! Gott! Efter det bar vi av till hallen för träning. Det gick bra! Sen efter de så tog vi bussen hem igen. Fixa lite, sen satte vi på filmen The last song. Den tog verkligen mitt hjärta. Helt underbar film. Har väldigt svårt för att gråta till filmer men denna film. Helt underbar! Ni vet när det kommer tårar och sen händer det något hemskt, man känner verkligen hur man vill ''skrikgråta''! Gråten sitter i halsen. Det var ansträngande att hålla allt inne... Filmen ligger på topp! Bästa filmen jag har sätt!

Efter filmen lyssnade vi på massa fina låtar. Vi bara låg helt tysta och lyssna på varenda text. Riktigt mysigt faktist! Sen slocknade vi! Tack för en helt underbar kväll och natt!!


trevlig middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0