Gå och pilla er i röven

Fan vad jag hatar att vi kom fyra!!!!!!!!!!!! Så jävla nära också.... Mest förbannad över att järfälla körde ap-dåliga varv med en extra tjockmatta också... Skitfult! Men ändå så kommer dom före oss. Nej fyfan vad jag hatar sådant. Alltid så. Men dom som vann var helt klart värda första platsen. Herregud vilka köttare! Sen vill jag bara avsluta med att vi körde faktist bra! Men tydligen inte, vad är då bra? ÅH BAJSA PÅ ER!!!!


mycket folk var de


vickys fötter


det var också fruktansvärt varmt där inne.....

Nu ska jag sova tänkte jag säga. Ska duscha såklart! Imorgon är det måndag... suck. Fast jag står i kafeet så det är chilldag!

pusssiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0