FREDAG

Tjenaaaa! HELG! Fy tusan vad skönt!! Idag har jag faktist varit frisk, eller iaf pigg! Lite trött i huvudet bara.. Men det får gå. Idag hade vi matteprov.. Det gick väl bra.. Antar jag! Men iaf så slutade jag klockan två men var kvar tills klockan kvart i tre. Otroligt va? Väntade på Corrreeesnnnoorre. Vi tog bussen till centrum för att jag skulle köpa halstabletter vilket jag glömde att göra. Nej nu ljuger jag! Okej, det där var inte ens kul....

Nu är vi hemma hos mig och dunkar lite musik. Ikväll ska vi bara chilla. Eller? Nej men vi ska titta på film! Hoppas ni får en bra fredag, hööööööreees!

Nu slår hon mig för att jag inte skrev att hon är bäst.... DU ÄR BÄST!


snööögga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0