Direkt från tåget

Tjena alla bloggläsare!! Just nu sitter jag och Sofia på tåget! Vi har varit på stan och shoppat lite. Vi har haft det jätte trevligt, snackat tjejsnack för hela bunten! Jag fick med mig en söt topp från H&M som kostade 200 kr så det blev bara den! Men däremot så köpte bruttan som sitter bredvid mig betydligt mer..... Men jag är glad ändå! Just nu så är vi i Spånga så när vi är i Bålsta ska vi ta bussen till mig. Vi ska chilla galet!! Sen vill jag faktist hinna med en sväng hem till henne också för hennes pappa är så jävla skön och sätter upp lappar på dörrar osv.. Det vill man inte missa! Nej nu ska jag vara lite social med soffishhhh. Bilder kommer upp senare när vi är hemma! Ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0