Det blir bättre varje dag

Tjena dissade blogg! Har ju varit på fristående tävling idag... Gissa hur det gick.... DET GICK ASBRA! Dom kom tvåa och det är första gången dom tävlade på det nya friståendet. Superbra! Grattis till er tjejer!! När jag kom hem åt jag lunch och tröck upp böckerna i fejjan på mig och försökte plugga. Har glömt bort vilket kapitel vi ska ha tills imorgon i engelskan. Någon som vet? Ist för att sitta och tänka på de så hittade jag en bok i linus rum som jag ska läsa ut tills imorgon! Det blev Eva och Adam.. Inte så svår läst hhihi, tänkte liksom att jag MÅSTE läsa klart den så det är väl lika bra? Just nu tar jag en liten paus, har läst 64 sidor på mindre än en timme! Riktigt nöjd assåsåsåå! Nej.... Back to work! Hörs sen, då ska ni få veta vad vi gjorde igår. Pusssssss



snigga bruds

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi har " I let gatecrashers steal my sister´s car!" så du vet ;)

2010-11-07 @ 15:35:48
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/
Postat av: vendela

tack så mycket!!!!

2010-11-07 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0