Dagarna bara passerar.......

Tjena bloggen! Idag har jag hunnit göra mycket! Först skolan, efter var jag med Correee, sen hem lite snabbt äta middag sen direkt ut i bilen. Jag och mamma gick på gymnasieinformation som var i skolan, sen hem läsa skitmycket om alla linjer, pluggat lite matte, tittat på tv med familjen! Ja lite smått! Och för er som undrar titta på tv med familjen? Ja det är såhär att jag umgås mest med min kära dator. Den tar över mitt liv med andra ord. Lite hemskt, men sant! Så jag har inte varit inne på datorn sen skolan idag. Nu vid klockan nio insåg jag att det är okej att gå till min kärlek nu. Så nu sitter jag här och chillar lite med musik.

Imorgon har jag sovmorgon till klockan halv tio vilket är helt underbart!! Just nu väntar jag på att cornelia ska komma..... Vi måste liksom snacka lite tjejsnack... hihihihi..... spännande!


love you honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0