Call me black jesus

Hemma från träningen! Gick väl sådär i början... Hela jag kändes helt cp.. Men sen efter ett tag gick det mycket bättre och då hängde humöret med. Nu är det bara en träning kvar tills det är tävling. Längtar som tusan som sagt och kan bara inte vänta tills det blir fredag! Hur underbart är det inte att spendera fyra timmars buss resa med världens bästa lag liksom? Jo om ni frågar mig så går det faktist inte att beskriva.. Otroligt iaf! Imorgon är det onsdag och en lång musiklektion väntar. Hatar att det är i 100 min. Jag blir nästan sur när jag tänker på de, usch! Är lika glad varje gång vi slutar den lektionen också. hihihi! Hoppas ni har haft en bra dag, det har min varit. Imorgon blir det nya tag! Sovgott!! Pussarrrrr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0