Bear town

Godmorgon! Kul att jag skriver att jag ska återkomma men gör inte de. Haha, men hade lite brottom igår. Skulle ju träffa Matilda i centrum för att hyra film. Vi ville gråta för en film, men vi tog helt fel. Den hette någonting på C.. Camino tror jag det var! Det handlade om en tjej som hade en tumör i ryggen, visst det är synd om tjejen men dom bad till jesus och gud varannan minut. Det blir lite jobbigt efter ett tag. Så vi började prata ist.

Alex kom efter ett tag till Ida. Vi körde böghög i sängen och sen bad vi till gud vi med. hihi. Idag ska dom underbara flickorna sova hos mig! Ska bli sjukt trevligt! Och nu om en timme ska jag träffa CORNELIA som var tusen år sedan. Hon har varit utomlands. Hon är säkert bruuuuun som attans.. Nu ska jag börja fixa mig, pussiss


vi kör på en gammal och trist bild. (jag är über dålig på att ta nya bilder. Men ikväll så ska ni se på bilder. hhii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0