Asså matha F

Hej bloggen! Idag är jag hemma pågrund av MENSVÄRK!!?!??! Hallå? Har aldrig haft såhär jävla ont i hela mitt liv.... Vaknade inatt av att jag trodde jag behövde gå på toa, men neeeaaj. Det var en jävla mensvärk.. Har ont längst ner i ryggen och längst ner vid magen. Somnade efter en timme när jag hade vaknat av att det gjorde ont. Så jag kanske slumra till 5 sen igen? Sen när jag skulle gå upp igen då för en ny dag så hade det inte gått bort helt.. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag.. Mamma är ganska så förkyld så hon är också hemma.

Alltså jag som tycker att jag har haft en jävla tur med värkarna. Har inte haft värkar alls förut. Bara lite, men det kändes nästan inte.. Fan vad lack jag blir. Nu kommer jag säkert få lida såhär mycket varje måndag. Helvetes jävla råttpung passar in nu....... Och ikväll är det träning... Får se hur det blir med den... Har iaf tagit en alvedon nu, så det hjälper lite. Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0