Allt är vitt

Tjena blüggen! Hemma från ännu en till måndag. Jävlar vad veckorna går fort. Det känns som om det nyss var måndag. Livet bara drar iväg! Så se till nu att ta vara på dagarna! Dagen idag har varit rätt så skön! Måndagarna i skolan är skit chilliga. När jag kom hem så åt jag lite mellis, kikade på sweet 16 och garvade lite. Seriöst... Hur töntig får man va? haha.. Vid sex ska jag på barnträning. Längtar lite faktist! Dom är så söta! Sen ska jag träffa Corny!

Idag har vi också planerat hur nyår kommer att se ut. Jag ska banne mig hänga med mina fina vänner hemma hos Cornelia förmodligen! Det kommer bli skitkul! Tror vi blir sex stycken. Oh herregud, det är ganska långt kvar och jag babblar om hur många vi ska va? Hemskt! Men FAN VAD JAG LÄNGTAR!! hihiih, höres älskade blogg.


sexi brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0