Will I ever leave this?

Hejhej!

Nytt försök idag då! Dagen har varit helt okej.. Hade prov i so, det gick väl bra! Tror jag! Sen var det ''fiskpizza'' och fick höra Lisbeth garva för första gången! Och jag kan säga att det var länge sedan jag langade de garvet! HAHA! Dagens hökdpunkt!! Slutade vid två, så det var skönt. Väntade på bussen i regnet.. Hallå? Vart tog sommaren vägen? Det var ju sååå varmt för några dagar sen.. Jag frös när jag väntade på bussen. - Ikväll är det träning. Hoppas på att jag kan få tankarna på annat. Vill inte sitta och grov röra bland mina tankar..

Hoppas ni har haft en bra dag iallafall! Puss på er!





Väldigt kallt.. Hallå sommarlov om TRE veckor.
Man kan inte gå med halsduk då!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0