Wild horses

Godmorgon!

Igår var jag med Amanda och Linn! Vi hade det trevligt. Vi ville dock inte sitta hemma bara så vi tog bussen lite överallt. Ja, det blev bussluff..(!!!?) Haha, vi satt på bussen i en timme nästan. Vilket liv man har, hah egentligen. Men det var trevligt. Väldigt mycket mygg bara, en anledning till bussen! Jag har lovar er att lägga upp bilderna som togs igår i stan med Emilie! Och dom kommer upp nu!


Snygggggg






Några som spelade på torget, najjjjs!





Kläderna var det också.. Men jag hade tänkt att sätta på mig dom och ta kort istället.
Det blir cooolare så! Hade gött så hörs vi om någon timme, håller på med cp mattteeee.

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0