Vill inte att det ska bli värre nu när mormor kommer..

Hejhej!

Jag kommer inte tävla idag.. Jag är alldelles för sjuk för de.. Plus att min mormor kommer från Norge hit imorgon och jag träffar henne en gång om året. Och det känns så otroligt jobbigt om jag skulle ligga hemma helt död när hon är här.. Så det känns bättre om jag tänker så. Men glöm inte tjejer att ja kommer ner och hejar på er!! Skulle aldrig sitta hemma och rulla tummarna för att det kommer gå bra, utan jag ska peppa er till tusen!

Juste, det blev ingen uppdatering igår. Var med Maggan hela kvällen! Vi hade det jätte trevligt! När jag hade slutat så kom hon med hagviksbussen, sen sprang hon ut från den och in på skörby. Haha, var så nära att vi inte hann.. Men det gjorde vi! Vi åkte hem till mig och skulle baka. (Till uppvisningen!) Det var väldigt trevligt! Sen tog vi bussen ner till centrum och sedan promenerade hem till henne! Vi gjorde inte så mycket, men sen bestämde vi för att äta middag. Och det blev pizza!! Gott! Sen gick vi till ishallen och skulle hjälpa alla andra med att plocka fram alla redskap! Det tog sin lilla tid. Men sen så. Hem till Maggan igen och se på Mean Girls med massa popcorn! Tack för en trevlig dag/kväll! Puss


Maggis i väntan på bussen!


hm?

Vi hade filmat väldigt mycket också,
men för skabbiga för att visas på internet. HAHA!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: shannon

Krya på dej gumman! <3

2010-05-08 @ 13:27:39
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack, älskar dig! <3

2010-05-08 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0