Usel på att blogga..

Godmorgon!

Jag är verkligen usel på att blogg.. Var mycket bättre förut. Men det känns inte lika roligt att blogga när man måste lägga in gamla bilder. Blir lite roligare med nya bilder. Om ni förstår vad jag menar? Men jag kan lägga in bilder nu, men jag har inte tagit så himla mycket bilder sen usb-kabeln dog.. Men nu när det funkar ska jag ta och ta mer kort! Idag ska jag plugga! Det var ett tag sen jag satte mig ner och gjorde läxorna ordentligt..


Jag lovade Linda att hon skulle få dagens '' städdagens-slaggar-bild'' HAHAHAHAH!
(Jag lovade mig själv att lägga ut den, vare sig hon vill eller inte!)

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: lindis

HAHAHAHHAHA FÖR I HELVETE WENDY!! HAHHAHHA

2010-05-02 @ 22:37:56
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHAH, jag tycker den är rätt så fin. Typ modell nästa eller? typ slaggar modell :D:D

2010-05-03 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0