Trevlig kväll igår med brudarna!♥

Hejhej!

Igår var det skit trevligt med bästa brudarna! Jag åkte till Bella vid ungefär 2, sen gick vi ner till centrum för att Shan skulle köpa present till Bella. Vi gjorde lite annat också, men sen drog vi tillbaka till Bella. För att sedan inte göra någonting tills Anna kom.. Vi brottades, tittade på tv, brottades, skrattade.. Men sen kom Anna. Vi fixade oss, åt middag och pratade. (skrattade) Sen ner till brasan och träffa massa underbara personer! Vi var där ett tag, sen blev det kallt och vi drog hem till Bella igen. Gick ut igen för Niklas och Matthias kom. Vi pratade, skrattade.. Sen gick vi in igen och det blev spel, trötta brudar och sedan sängen. Ja, lite kortfattat med egentligen inte! haha..
Nu ska jag fixa mig för ikväll ska vi träffa dom igen, så har precis duschat. Ska platta håret, vilket kan ta sin tid! Ska försöka ladda in lite bilder, hoppas det funkar, för jag orkar verkligen inte ladda upp tusentals bilder som är jättteee gamla.. Ha en bra lördag!!


Det gick att ladda in nya bilder på datorn, men inte egopics..
Sen hittade jag inte bilderna jag hade lagt in så jaja...

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0