Träningspass

Hola!

Träningen med småbarnen gick bra, vi körde handstående kullebyttor. Det är första gången dom körde det. Och dom var duktiga. När jag kom hem så var det något stor i hallen. Det var ett gåband som mamma har beställt hem. Skitroligt att gå på den! haha. Jag har gått på den i typ 4-5 minuter och jag skojar inte när jag säger att de verkligen bränner i vaderna.. Och det är bara på 4-5 min. Tänk dig då om du går en halvtimme.. Pain är ordet då! Mamma hjälpte mig lite med svenskan, skulle göra en powerpoint, men ändrade mig efter ett tag och ville ha planch ist.

Just nu så sitter jag vid mammas dator. Mamma håller på att fixa med bilder på min.. Datorn har blivit helt knäpp.. Med andra ord lever sitt eget liv. Väldigt irriterande. Ska snart börja gå på bandet igen och sedan köra ett träningspass at wendy's place.

PEACEOUT!



ITALIEN SNART!!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0