That should be me, holding your hand.

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har inte jag.. Har vaknat flera gånger för jag är så förkyld.. Jobbigt! Men tror jag mår bättre än igår iallafall. Haha, det hoppas jag. Men det är värst på morgonen och kvällarna. Så jag kan inte avgöra det ännu. Här på morgonkvisten så har jag haft det mysigt med min kära lillebror. Vi satte på Barnen i Bullerbyn. Det var ett tag sen man såg den filmen.. Jag tycker faktist att det är bra filmer, haha men det är sant! Kommer ihåg när man var liten. Bänkade mig framför teven varje gång den filmen sattes på! Jaha, idag ska jag bara vara hemma. Försöka friskna till lite, vill som sakt inte gå runt som en zombie när mormor är här! Vi ska väldigt trevligt, åka in till stan, mysa på uteserveringar, skratta, spela kort och bara myyyyysa! Vi hämtar henne på Arlanda idag vid fyra, planet landar då! Så vi lär åka tidigare! Ikväll blir det tacos. Slå de niiii!!

 
I'm HAPPY!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0