Sweet dreams are made of this

Har kommit hem från träningen nu som gick.. bra! Eller jag hade hoppats på bättre.. Nästa gång börjar vi med tumbling, annars stelnar min kropp och då kan ja inte köra.. Men imorgon drar vi och det kommer bli super kul verkligen! Halv fem imorgon, då börjar livet. Kan man säga, tävlingar är verkligen galet kul! Underbart kul, förstår ni nu? Gör ni de? Jag kan ta det igen om ni vill? Nejdå, jag ska inte vara dryg. Tror ni har fått in de nu! hehe..

Så imorgon kanske det blir en snabbis med någon vän, sen är det bara hemåt och packa.. Var bjuden på grillning imorgon. Det har varit sjukt kul, men ja, sånt är livet! Kommer hem på söndag, så ingen uppdatering som ni vet. Men lovar att slänga in ett innan vi åker. Ha en bra kväll! Så hörs vi imorgon! Pussssar!!


Me like!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0